IGOR BRAVNIČAR
Hitri pogled
2017, olje na platnu, 53 x 161 cm
VEČ
Čeprav za ustvarjanje abstraktne umetnosti ne potrebujemo nobenih posebnih tehnik in pristopov, so se mnogi umetniki najprej naučili osnov likovne teorije in reprezentativnega slikarstva ter šele pozneje začeli abstrahirati in spreminjati realne podobe. Pablo Picasso je zapisal: »Abstraktna umetnost ne obstaja. Vedno moraš začeti z nečim, da lahko pozneje odstraniš vse sledi resničnosti.«
Augustin, M. D., Defranceschi, B., Fuchs, H. K., Carbon, C. C., in Hutzler, F. (2011). The neural time course of art perception: An ERP study on the process of style versus content of art. Neuropsychologia, 49(7), 2071–2081.
Augustin, M. D., Leder, H., Hutzler, F., in Carbon, C. C. (2008). Style follows content: On the microgenesis of art perception. Acta Psychol, 128(1), 127–138.
Aviv, V. (2014). What does the brain tell us about abstract art? Frontiers in Human Neuroscience, 8(85).
Cupchik, G. C., Winston, A. S., in Herz, R. S. (1992). Judgments of similarity and difference between paintings. Vis. Arts Research, 18(2), 37–50.
Hacket, P. M. W. (2016): Psychology and philosophy of abstract art: neuro-aesthetics, Perception and Comprehension. Palgrave Pivot.
Kawabata, H., in Zeki, S. (2004). Neural correlates of beauty. J. Neurophysiol, 91(4), 1699–1705. doi: 10.1152/jn.00696.2003
www.machovibes.com/benefits-of-abstract-art
www.newscientist.com/article/mg21528732-000-get-the-picture-art-in-the-brain-of-the-beholder
Uporaba spletnih piškotkov
Na našem spletnem mestu uporabljamo piškotke za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje.
Z nadaljnjim brskanjem po spletnem mestu se strinjate z njihovo uporabo, njihovo nastavitev pa lahko spremenite preko spodnje povezave.
Več o piškotkih.